Proces lakováni rámu závodního kola
Kvalita naší práce se pomalu stává pověstnou.- 11.9.2014
- Lakování rámů kol
- Napsal webdesignstudio
- Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proces lakováni rámu závodního kola
Některým lidem nestačí, že jejich kolo je krásné. Chtějí se maximálně odlišit, anebo si kolo přizpůsobit svým představám.
Lakování kol je složitá práce a musí se striktně dodržet technologický proces. Proto jsme se rozhodli Vám ukázat, čím vším si musí Vaše kole projít, aby bylo dosaženo krásného závěrečného výsledku.
1. Surový rám s podstřikem pod grafiku
2. Přebroušení pro dokonalé spojení vrstev
3. Zamaskování závitů, zalepení koleček dosedacích ploch
4. Doladění grafiky a příprava šablon
5. Řezání šablon
6. Lepení šablon na vidlici
7. Airbrush pistole Sata Aero Graph2
8. Stříkání grafiky technologií Airbrush
9. Finálně vystříkaná šablonka
10. Snímání šablon vidlice
11. Krok k vlajce Itálie
12. Snímání šablon
13. Snímání šablon z horní rámové trubky
14. Detail středu
15. Šablony pro zakrytí lakováni rámu lesklým lakem
16. Snímání šablon po matovém laku
17. Demaskování závitů
18. Rám po sejmutí šablon ještě bez krycího laku
19. Vymaskovaná a nastříkané logo Revolt
20. Zalepená grafika sedla těsně před nástřikem, samotné stříkání a výsledek
21. Snímání šablon z ráfků
22. Ráfek po lakování bezbarvým lakem
23. Středy kol
24. Maskování log Lightweight před matovým lakem
25. Finální práce